Skip to content
Menu
MALI REBELIANCI
  • Kontakt
  • Mali Rebelianci – Koncepcja
MALI REBELIANCI

The Cave Metaphor as a Model for Learning Philosophy and Creativity in School

Opublikowano 15 maja, 20233 stycznia, 2024

Dr Jarosław Marek Spychała (Collegium Civitas, Warszawa) wygłosił wykład pt. „Metafora jaskini jako model uczenia się filozofii i kreatywności w szkole” (The Cave Metaphor as a Model for Learning Philosophy and Creativity in School) podczas międzynarodowej konferencji poświęconej filozofii, dzieciństwu i przynależności „Philosophy For/With Children & Belonging”, organizowanej przez The UCD Centre for Ethics in Public Life oraz Young Philosopher Awards w dniu 15 maja 2023 r. na University College Dublin.

Dr. Jarosław Marek Spychała  (Collegium Civitas University, Warsaw) gave a lecture entitled: 'The Cave Metaphor as a Model for Learning Philosophy and Creativity in School’ at the international conference on Philosophy, Childhood and Belonging “Philosophy For/With Children & Belonging”, organised by the The UCD Centre for Ethics in Public Life and the Young Philosopher Awards on 15 May 2023 at the University College Dublin.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Recent Posts

  • LEGO-LOGOS: Eine Philosophie, die man bauen kann – und die einen selbst aufbaut.
  • KLEINE REBELLEN – ΛΕΓΩ-ΛΟΓΟΣ – die philosophische Höhle des 21. Jahrhunderts.
  • Warsztaty „KALLIPOLIS” na Uniwersytecie Zielonogórskim
  • „Warsztaty Nietzscheańskie: Liderzy Przyszłości”
  • SEMINARIUM WIEDEŃSKIE

Recent Comments

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Archives

  • maj 2025
  • listopad 2024
  • sierpień 2024
  • czerwiec 2024
  • kwiecień 2024
  • styczeń 2024
  • lipiec 2023
  • maj 2023
  • marzec 2023
  • maj 2022

Categories

  • Uncategorized
©2025 MALI REBELIANCI | Powered by SuperbThemes & WordPress